BAŞBAKAN YANDAŞLARI BİR ARADA

Kasımpaşaspor’u satın alan Ciner GrubuBaşkanı Turgay Ciner, kulübün yeni yönetim kurulunu açıkladı. Kulüpte başkanlıkkoltuğuna İstinyepark’ın ortaklarından Zafer Yıldırım oturdu. Listede İhsanKalkavan, Mübariz Mansimov Gurbanoğlu da var.
CİNER Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Turgay Ciner’in satın aldığıKasımpaşaspor’un yeni yönetim kurulu listesi açıklandı. Beşiktaşlı zenginiş adamlarının çoğunlukta olduğu kulüpte başkanlık koltuğuna ise İstinyepark’ınortaklarından Zafer Yıldırım oturdu. Beşiktaş Group Yönetim Kurulu Başkanı İhsan Kalkavan ve Azeriiş adamı Mübariz Mansimov Gurbanoğlu’nun da bulunduğu yeni yönetim kurulunudeğerlendiren Zafer Yıldırım, “Türk futboluna yeni bir model kazandıracağız.Yeni bir taraftar kitlesi oluşturup yatırım yapacağız. Kulübün şu anki bütçesi8-10 milyon lira aralığında” dedi.
Dedi de simdi durup dururken bu kadar is adamı neden Başbakanın büyüdüğüve ayrıca benim de çocukluğumun ayrıca ailemin bir bölümünün oturduğuKasımpaşa gibi güzide bir semtin takımına bu kadar yatırım yapılsın????
Sakın ola Kasımpaşaspor Kulübü ileriki dönemlerde paravan olarak kullanılmasın hani belli paraları haklamak için diyorum…
Orası İstanbul kimselere pek güven olmaz.
UV

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR PERİ MASALI

TEŞEKKÜRLER PINAR İNANÇ AKAR