ULUC'DAN HABER VAR (02.03.12)



Sevgili arkadaşlar
İsviçre de çalışmış olduğum şirketin CEO su ile sabah yapmış oldugum 1-1 toplantıda çok güzel gelişmeler oldu. Detaylar ile kafanızı şişirmeyeceğim lakin benim için önemli olan iki yıl önce aşık olduğum mesleğimi ve Türkiyedeki hayatımı geride bırakarak çıktığım bu yolda başarıya giden adımları atarken insanın en büyük destekçisinin SEVGİ ve HUZUR olduğunu bir kere daha yaşadım.

İki yıl önce "0"dan başladığım bu yolun bana neler getireceğini bilmezken şimdi ise engelleri teker teker aşarak yılmadan ilerlemek insanı daha da güçlendiriyor.
Tabiki bu durum da sevgi ve inancını hiçbir zaman benden esirgemeyen ailemin yani sıra SİZ değerli dinleyicilerimin de katkısı çok büyük...

Gerek Facebook sayfamdan gerekse Blog sayfamdan her ne kadar yayınlarım olmasa da benim hep yanımda oldunuz. Bana güç verdiniz.
Bu neden ile hepinize bir kere daha teşekkür ederim.
İyi ki varsınız.

Hep dediğim gibi GECELERİMİZ AYDINLIK, GÜNLERİMİZ NEŞE İLE DOLSUN VE BİRBİRİMİZE SÖYLEYECEĞİMİZ EN KÖTÜ SOZ " AŞK "OLSUN

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR PERİ MASALI

TEŞEKKÜRLER PINAR İNANÇ AKAR