TEŞEKKÜR EDERIM TUBA ERGÜN




Tuba Ergün ün yayın sonrası kendi facebook sayfasından yayınladığı yazısı

Bugünki paylaşımım
 Bugün çok eski , kendi radyo programı olan bir arladaşim beni coooook eskilere alıp götürdü. Kendisi eskiden BestFm de çok başarılı bir program yaparak tüm Türkiye'de beğeni ile dinlenilen "Kalp Hırsızı " programının sunuculuğunu ve icerigini seslendirirdi. Ben de onunla yazılarımı ve şiirlerimi paylaşır büyük bir ilgi ile takıp ederdim....
Gel zaman git zaman benim yazılarıma da programında yer vererek beni mutlu eden arkadaşım Uluç bügünde Blog üzerinden yayınladığı programında beni yine çok mutlu etti. Konu her zaman olduğu gibi aşk ' dı ama ...
O her defasında bu konuyu her yönü ile işlemesini bilmistir. Şöyledir ki : Aşk-ı doğru ifade edebilmek kolay değildir. Her birimiz mutlaka bir ask yasamış veya yaşıyoruzdur. Fakat önemli olan aşk ile engelleri aşabilmek onu doğru şekilde kullana bilmek ..
Aşk bir görevdir bence bu görevin belli baslikli kuralları vardır. Mesela aşk öyle kolayca ağızdan çıkmamalıdır ..
Mesela aşk kolay lokma olmamalıdır. Aşkı bazen yasamak ike yasattırmak arasındaki o ince çizgiyi fark etmektir. Aşk işte uzun hikayedir.
Bana bunları yazdıran ve eskilere götüren hep varlığı / sesi ile huzur veren dostum Uluç bugünkü yayın için çok teşekkür ederim ...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR PERİ MASALI

TEŞEKKÜRLER PINAR İNANÇ AKAR