VAZGEÇMEKTEN KORKMAYIN


Hayatın tadına varmak istiyorsanız; vazgeçmekten korkmayın.

 Yaşamınız içersinde arzuladıklarınız için elinizdekilerden vazgeçebiliyorsanız bence yaşamın en şanslı insanısınız demektir.

Vazgeçemeyenler ise yaşamlarındaki şikayetlere devam edecek, arzuladıkları şeylere uzaktan film seyreder gibi bakacaktır.

Aile kurmak, çocuk sahibi olabilmek adına bundan 9 yıl önce Türkiye deki tüm kariyerimden ve yaşantımdan vazgeçtim.

Doğru yapıp yapmadığımı sorguladığım anlar olmadı mı ?
Tabiki oldu. Fakat hepsine inat azim ile İsviçredeki hayatımda ayaklarımın üzerinde kalabilmek için mücadeleyi elden bırakmadım. 
Halen de etmekteyim.

Sonuç, oğlumun İngilizce ödevi için öğretmenlerinin verdiği "Yaşamınızdaki en değerli insan" konulu projede yer almak oldu.

Aslında oğlumun hayatında bu şekilde yer almak, benim için geçmiş hayatımda elde edemeyeceğim ve hiç bir zaman tadamayacağım bir duygu idi.

Bunun adı BABA ve OĞUL sevgisi.

O kadar güzel, o kadar özel şeyler yazdı ki şuan bile duygulanıyor ve ağlamamak için kendimi zor tutuyorum.

Bu nedenle sizlerde hayallerinize ulaşabilmek için birşeylerden vazgeçmekten korkmayın.

Bu arada kızımı da es geçemem. Şuan 8 yaşına bastı.
Geçen gün bana "Baba sen benim en büyük kahramanımsın." dediğinde bir yandan mutluluktan ayaklarım yerden kesilirken, diğer yandan omuzlarımdaki yükün ağırlığını taşımak için yaşam ile daha fazla mücadele etmem gerektiğini farkettim.

Bu yükün güzelliği ve ağırlığı ne iş yerinizdeki milyon liralık sözleşmelere, ne de vazgeçmekten korktuğunuz kariyerinizin size getirdikleri ile kıyaslana bilir.  

Bu nedenle hayallerinize ulaşmak için VAZGEÇMEKTEN korkmayın.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

BİR PERİ MASALI

TEŞEKKÜRLER PINAR İNANÇ AKAR